اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیس ستاد انتخابات: موضع وزارت کشور درباره مشارکت در انتخابات دیدن همه اقشار و گروه‌هاست

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: اگر قرار باشد در انتخابات مشارکت داشته باشیم، موضع وزارت کشور دیدن همه اقشار و گروه‌ها است.

رئیس ستاد انتخابات: موضع وزارت کشور درباره مشارکت در انتخابات دیدن همه اقشار و گروه‌هاست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور امروز (شنبه ۲۳ دی ماه) در همایش مدیران کل روابط عمومی استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور که در سالن پیامبر اعظم(ص) این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: نقش روابط عمومی  در استانداری ها نقش مکمل و محرک است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه روابط عمومی ها حلقه وصل بین رسانه ها و دستگاه ها هستند، افزود: تبیین هنرمندانه، به موقع و دقیق اقدامات دستگاه های اجرایی بر دوش روابط عمومی ها است و باید در این زمینه بهتر از گذشته عمل کنند.

شاهچراغی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای افزایش مشارکت در انتخابات، اظهار‌ کرد: موضوعات امیدآفرین بومی و محلی که دولت سیزدهم توفیقات قابل ملاحظه ای داشته است، مورد تاکید قرار گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت صاحب نظران رسانه ای در روابط عمومی ها تاکید کرد و یادآور شد: روابط عمومی های استانداری ها باید با رسانه های استانی در ارتباط باشند و این نشست ها به طور مستمر انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور، مخاطب شناسی را از ظرافت‌های کار روابط عمومی ها برشمرد و ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در استان ها باید با مخاطب شناسی دقیق، به اطلاع عموم مردم رسانده شود تا فضاسازی‌های سوء و توطئه های دشمنان خنثی شود.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی باید تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند، خواستار برگزاری نشست های متناوب با گروه های مورد اعتماد مردم شد تا تقویت کننده مشارکت در انتخابات شود.

معاون سیاسی وزیر کشور جهاد تبیین را وظیفه خطیر روابط عمومی‌ها دانست و گفت: با باور و عزمی که دارید، قطعا نقش موثری در ایجاد مشارکت حداکثری خواهید داشت.

شاهچراغی گفت: همه دولت‌ها خدماتی داشته‌اند و لذا نمی‌توان گفت که همه دولت‌های قبل کاری نکرده‌اند و فقط ما داریم کار می‌کنیم؛ این صحبت ظلم به نظام است. وی‌ادامه داد: لازم است روابط عمومی‌ها جدول‌هایی ایجاد کنند و در آنها به مردم بگویند که طی دو سال گذشته، چقدر خدمات شامل گاز رسانی و برق‌رسانی و …انجام شده و اگر هم احیاناً در جایی کاری صورت نگرفته، به طور شفاف علت آن گفته شود.

رییس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم و در این خصوص روابط عمومی‌ها می‌توانند در تبیین آن‌ها برای مردم، کمک کنند. شاهچراغی اضافه کرد: اگر قرار باشد در انتخابات مشارکت داشته باشیم، موضع وزارت کشور دیدن همه اقشار و گروه‌ها است.

وی افزود: در عین حال باید تصریح کرد که مردم، جمعیت مخاطب و میدان‌دار اصلی هستند؛ روابط عمومی‌ها نباید با نگاه عمومی، وارد مسایل شوند و بگویند که یکی، خوب و دیگری، بد است؛ البته بیان موضوعات کلی و عمومی یا موضوعات خاص امنیتی، امر دیگری است.

شاهچراغی با بیان اینکه اگر کسی نیامد رای بدهد، ضد انقلاب نیست افزود: این‌طور نیست که هر کسی پای صندوق نیامد، با نظام نیست چون ممکن است کاندیداها، مورد سلیقه فردی نباشد اما با جهاد تبیین باید تشویق کنیم مردم بیایند و در انتخابات مشارکت کنند؛ این موضوع به امنیت و استحکام کشور کمک می‌کند.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در 11 اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول