اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افزایش نسبی دمای قم در هفته جاری

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: آسمان نیمه ابری، مه صبحگاهی، افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، بارش‌‎های پراکنده‌ و آسمان صاف، تغییرات جوی آسمان است که در هفته جاری، میهمان قم خواهد بود.

افزایش نسبی دمای قم در هفته جاری

سعید اسماعیلی کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اوضاع جویِ هفته جاری قم را مورد بررسی قرار داد و گفت: امروز شنبه (۲۳دی ماه) آسمان نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی، در برخی ساعات با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات غربی شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی آسمان قم را در روزهای یکشنبه و دوشنبه ابری توصیف کرد و اظهار کرد: عبور موجی دیگری در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید بارش‌‎های پراکنده‌ای را به همراه خواهد داشت.

این کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم افزود: از اواخر وقت دوشنبه و طی روز سه شنبه، آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

اسماعیلی با بیان اینکه صبح چهارشنبه تا عصر پنج شنبه، شاهد افزایش ابر خواهیم بود، گفت: از پنجشنبه شب تا جمعه شب، جو آرامی پیش بینی می شود.

وی در پایان افزود: از امروز شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

پایان پیام/۷۸۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول