اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اعزام ۱۵ گروه امدادی برای نجات ۳ کوهنورد مفقودشده در ارتفاعات آذربایجان‌غربی

فرماندار اشنویه گفت: ۱۵ تیم تازه نفس برای یافتن کوهنوردان گرفتار در بهمن ارتفاعات «ره‌ندوله» این شهرستان اعزام شدند.

اعزام ۱۵ گروه امدادی برای نجات ۳ کوهنورد مفقودشده در ارتفاعات آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید علی ترابی فرماندار شهرستاناشنویه اظهار داشت: پس از اعلام ریزش بهمن و گرفتار شدن کوهنوردان گروه کوهنوردی «کاویان» نقده علاوه بر جوامع محلی چند تیم امداد و نجات هلال احمر و فوریت های پزشکی اشنویه نیز به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۲ نفر از اعضای این تیم‌ کوهنوردی گرفتار در بهمن توسط تیم‌های اعزامی پیدا شده اند و تلاش‌ها برای یافتن سایر افراد با اعزام ۱۵ گروه کوهنوردی جدید که از دیگر شهرها خود را به اشنویه رساندند، ادامه دارد.

فرماندار اشنویه گفت: به دلیل بارش برف و کولاک شدید در این منطقه امکان امداد رسانی هوایی وجود ندارد و تیم‌ها برای صعود به ارتفاعات «ره‌ندوله» در نزدیکی روستای «آلکاوی» مستقر شدند.

وی از شهروندان خواست با توجه به ازدحام جمعیت در این منطقه و نامساعد شدن شرایط جوی از تردد در مسیرهای منتهی به این منطقه خودداری کنند و اجازه دهند تیم های امداد و نجات کار جست و جو را ادامه دهند.

ترابی یادآور شد: پنج کوهنورد در ارتفاعات کوه «رندوله» اشنویه در بهمن گرفتار و مفقود شدند که اقدامات امدادی برای یافتن آنها در حال انجام است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول