اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت 3 فلسطینی در جنوب کرانه باختری

گروهی از مبارزان فلسطینی بعد از نفوذ به یکی از شهرک‌های اسرائیلی در جنوب کرانه باختری با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

شهادت 3 فلسطینی در جنوب کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، شامگاه امروز (جمعه)، از تبادل آتش میان نیروهای مقاومت فلسطین و گروهی از نظامیان اسرائیلی در شهرک «ادورا» در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین، امشب، به شهرک ادورا در نزدیکی شهر «الخلیل» (جنوب کرانه باختری) نفوذ کردند که به دنبال این اقدام، آژیرهای خطر در این شهرک فعال شدند.

گروهی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با مجریان این عملیات درگیر شدند و برای شناسایی عوامل این اقدام منور شلیک کردند. ارتش نیز نیروهای پشتیبان و ویژه خود را به محل اعزام کرد.

 

 

 

جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی در پی اعلام خبر نفوذ، از شهرک‌نشینان خواست در خانه‌هایشان بمانند و به هیچ عنوان خارج نشوند.

با این حال، منابع اسرائیلی از مجروح شدن یک شهرک‌نشین و یک نیروی ارتش اسرائیل در پی این عملیات خبر دادند و نیروهای امدادی اسرائیل بلافاصله به محل اعزام شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳ نفر از فلسطینیانی را که به شهرک ادورا نفوذ کرده بودند، به شهادت رسانده است. با این حال، وزارت بهداشت فلسطین تا لحظه انتشار این گزارش این خبر را تایید نکرده است.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول