اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جهاد تبیین و رفع شبهات مردم زمینه ساز حضور مردم است

امام جمعه جزیره هرمز با بیان اینکه مشارکت در انتخابات در تحول و سیاست کشور نقش آفرین خواهد بود، گفت: با جهاد تبیین و رفع شبهات، زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

جهاد تبیین و رفع شبهات مردم زمینه ساز حضور مردم است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته هرمز با اشاره به انتخابات مهم اسفند گفت: مردم در صورت نبودن در صحنه انتخابات فرصت سوزی کرده‌اند و این موضوع باعث می‌شود به اهداف دست نیابیم ضمن اینکه اگر هر اتفاقی در حوزه انتخابیه و قانونگذاری رخ دهد باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام رستا خیز با بیان اینکه با مشارکت در انتخابات در تحول و سیاست کشور نقش آفرین خواهیم بود، اصافه کرد: با جهاد تبیین و رفع شبهات زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

امام جمعه هرمز گفت: داوطلبان انتخابات باید رقابت مومنانه را در دستور کار قرار دهند که شرط آن التزام عملی به اسلام و معیار و مبنای آن رعایت اخلاق اسلامی در همه زمینه ها است.   

حجت الاسلام رستاخیز اظهار داشت: رقابت مومنانه یعنی التزام عملی رقبا و نامزدها به ولایت فقیه و نشانه التزام عملی به ولایت فقیه، جامه عمل پوشاندن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است. 

وی تصریح کرد: شرکت و حضور پررنگ در انتخابات، دخالت در سرنوشت خود و کمک به آبادانی و امنیت کشور و تلاش برای روی کارآمدن افراد لایق و شایسته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول