اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمن است

امام جمعه موقت بویین‌میاندشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر که فرمودند «نقش آفرینی مردم‌ می تواند دشمن را عاجز کند و حضور آن ها در عرصه‌های مختلف معجزه آفرین است»، گفت: حضور مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمن است.

حضور مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌میاندشت، حجت‌الاسلام ابراهیم محمدی، امام جمعه موقت بویین‌میاندشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با سفارش به رعایت تقوا اظهارداشت: تقوا با حرکت در مسیر قرآن و اهل‌بیت علیه السلام بدست می‌آید.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب المرجب گفت: ماه رجب ماه استغفار و اعتکاف است، ماه رجب فرصت خوبی برای استغفار کردن است مومن باید در کنار نماز خواندن و روزه گرفتن که یکی از مهم ترین عبادات است عبادات دیگری از قبیل کمک‌به دیگران و گره گشایی از کار مومنین و خدمت به همسران را داشته باشد.


وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر که فرمودند: نقش آفرینی مردم‌ می تواند دشمن را عاجز کند و حضور آن ها در عرصه‌های مختلف معجزه آفرین است، گفت: حضور مردم در انتخابات مشتی بر دهان دشمن است.

محمدی از عوامل برگزاری همایش ایثار و شهادت شهرستان بویین‌میاندشت قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول