اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه رامشیر: حق آلایندگی باید در حوزه زیرساخت‌ها و عمران هزینه شود

امام جمعه رامشیر گفت: حق آلایندگی باید صرفاً در حوزه زیرساخت‌ها و عمران هزینه شود، انتظار مردم و رسانه‌های شهرستان رامشیر، از مدعی‌العموم، این است که بر شفاف‌سازی و نحوه هزینه حق آلایندگی، نظارت دقیقی داشته باشد.

امام جمعه رامشیر: حق آلایندگی باید در حوزه زیرساخت‌ها و عمران هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رامشیر، حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی امام جمعه رامشیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای این شهر با توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی، به بیان از مشکلات مردم پرداخت و اظهار کرد: دغدغه مردم شهرستان رامشیر حق آلایندگی است.

وی در همین ارتباط توضیح داد: یکی از مهمترین دلایل عدم توسعه یافتگی شهرستان رامشیر در سنوات گذشته، عدم دریافت عوارض آلایندگی‌ از شرکت‌های نفتی بود، که به مسئولیت اجتماعی خود، عمل نمی‌کردند.

امام جمعه رامشیر تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رئیس جمهور برای اولین بار بیش از 6 هزار میلیارد تومان، حقوق قانونی از محل عوارض آلایندگی صنایع آلاینده را، به مردم خوزستان برگرداند.

وی در ادامه با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته، شهرستان رامشیر هم از حق آلایندگی بی‌نصیب نماند، عنوان کرد:  این رقم نباید صرف پرداخت دیون و یا هزینه‌های جاری، مانند حقوق و دستمزد شود.

هاشمی با تاکید بر این نکته که حق آلایندگی باید صرفاً در حوزه زیرساخت‌ها و عمران هزینه شود، خاطرنشان کرد: انتظار مردم و رسانه‌های شهرستان رامشیر، از مدعی‌العموم، این است که بر شفاف‌سازی و نحوه هزینه حق آلایندگی، نظارت دقیقی داشته، تا مبادا این بودجه کلان، حیف و میل شود.

امام جمعه رامشیر تاکید کرد: این مردم انقلابی و ولایتمدار، منتظر تحول چشمگیر در این شهرستان هستند که امیدواریم در آینده نه چندان دور، شاهد کاهش و پایان دوران محرومیت این منطقه، باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول