اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به جشنواره ابوذر در ایلام

محمد علی‌نظری رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیش از ۱۴۰۰ اثر و بیش از ۱۵ عنوان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال بیش از ۱۴۰۰ اثر به جشنواره ابوذر در ایلام

محمد علی‌نظری رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، عصر پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ اصحاب رسانه و مطبوعات، بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و امیدآفرینی در سطح جامعه است.

وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند به عنوان بازوی قدرتمند مسئولان در اجرای توسعه و پیشرفت کشور مؤثر باشند چراکه امروز دشمنان با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای با اهداف خاص به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی ایران اسلامی و مسموم کردن اذهان جامعه برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام ادامه داد: جشنواره ابوذر با بیش از ۱۴۰۰ اثر در قالب‌های مختلف با بیش از ۱۵ عنوان و موضوع به کار خود پایان داده است و در بهمن ماه امسال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

علی‌نظری خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای شعار سال مهار تورم و رشد تولید، مکتب شهیدالقدس، جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی- حجاب زنان، پیوند رسانه و صنعت پتروشیمی و گاز، محیط‌زیست و حفاظت از منابع طبیعی، برق و الگوی مصرف، موضوعات اجتماعی (ازدواج، فرزندآوری، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، اعتیاد و طلاق) و اربعین حسینی در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در بازه زمانی ۱۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ تا ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول