اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کارنامه بسیج در اقدام و عمل حوزه اقتصاد مقاومتی، درخشان است

امام جمعه شهرستان آبیک بسیج را تنها نهادی دانست که در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کرده و به فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه جامه عمل پوشانده است.

کارنامه بسیج در اقدام و عمل حوزه اقتصاد مقاومتی، درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام تقی روحانی در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد، سبک زندگی اسلامی، افزایش جمعیت و فرزندآوری و اقتصاد مقاومتی را از دغدغه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: هر چه از سبک زندگی اسلامی فاصله بگیریم به همان اندازه جامعه اسلامی آسیب خواهد دید و شوخی بردار هم نیست.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی باید در عناوینی همچون زندگی روزانه، روابط شغلی و اداری، اجتماعی و خانوادگی و غیره گنجانده شود چرا که هر چقدر سبک زندگی تجملاتی تر و اشرافی گری باشد از سبک زندگی اسلامی فاصله خواهیم گرفت و صدمه می‌خوریم.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: جمعیت کشور رو به پیری است که اثرات منفی بر جای خواهد گذاشت و لازم است برای افزایش جمعیت حمایت‌های لازم از زوجین و خانواده‌های چند فرزندی صورت گیرد.

ر‌وحانی اقتصاد مقاومتی را کلید واژه برون رفت از همه مشکلات ذکر و اضافه کرد: در دولت قبل، از اقتصاد مقاومتی به ریاضت اقتصادی تفسیر شد که با این تفسیر اشتباه، ته دل مردم خالی سد و این تصور را در مردم ایجاد کرد که در فشار زندگی خواهید کرد، در حالی که در قرآن کریم بر زندگی راحت تاکید شده اما بر اسیر دنیا نشدن و اسراف نکردن توصیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اقتصاد مقاومتی چقدر حرف و سخن بیان شده اما هیچ نهادی جز بسیج برای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری وارد میدان نشده و کارنامه بسیج در حوزه‌های مختلف اقتصادی واضح و درخشان بوده و فقط این نهاد در عرصه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کرده است.

امام جمعه شهرستان آبیک اذعان کرد: برای اجرای طرح‌ها و ایده‌های مجمع بسیج همه مسوولان باید در کنار هم باشند و با مساعدت یکدیگر در تحقق طرح‌ها گام بردارند.

صنایع آبیک به نیروی تخصصی نیاز دارند

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: در زمینه ایجاد شغل در شهرستان مشکلی نداریم و هرکس به دنبال اشتغال باشد، کار در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین نیروی انسانی در حوزه صنعت با مشکل مواجه هستیم، افزود: با توجه به صنایع مختلف در شهرستان نیاز به نیروی کار تخصصی داریم که لازم است از سوی کارگروه اقتصاد و صنعت در این حوزه‌ها، دو طرح تعریف و اجرایی شود.

این مسوول بیان کرد: در خصوص افزایش جمعیت در شهرستان آبیک لازم است سه تا چهار اقدام، تعریف و اجرایی شود.

در این جلسه طرح کارگروه آموزش و تربیت و اداره آموزش و پرورش به عنوان اداره برتر معرفی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول