اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فعال دانشجویی: جنبش دانشجویی باید نقش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور ایفا کند

مسئول بسیج واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد تهران با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث امنیت بیشتر کشور و ناامیدی دشمن می‌شود، گفت: جنبش دانشجویی باید نقش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور ایفا کند.

فعال دانشجویی: جنبش دانشجویی باید نقش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور ایفا کند

امیرحسین پورحسین مسئول بسیج واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس و همچنین درباره وظیفه جنبش دانشجویی در ترویج حضور مردم در صحنه انتخاباتی، گفت: انتخابات یک نفس جدید در کالبد نظام و حائز اهمیت است. حضور حداکثری مردم باعث امنیت بیشتر کشور و ناامیدی دشمن می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور ادامه داد: مطمئنا با وجود مشکلات اقتصادی، مردم در عرصه انتخاباتی فعال خواهند بود، چون اهمیت و تاثیر شرکت در انتخابات در حل مشکلات را به خوبی می دانند.

مسئول بسیج واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد تهران تصریح کرد: جنبش دانشجویی قادر است با رساندن صدای مردم به مسئولین فاصله بین مردم ومسئولین را کمتر کند و با نقش آفرینی، شور حال درست در عرصه انتخابات ایجاد کند. هر کدام از دانشجویان می‌توانند یک تریبون در جامعه و حتی خانواده خود باشند و افراد را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند.لذی جنبش دانشجویی باید نقش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور ایفا کند.

حسین پور تأکید کرد: اگر دانشجویان را از اهمیت موضوع انتخابات آگاه کنیم و بگوییم که چه نیازی به انتخابات است، حتماً تاثیر آن را در کل جامعه خواهیم دید.

وی با اشاره به اهمیت حضور پر رنگ مردم در انتخابات، گفت: حقیقتا در هر عرصه‌ای که مردم حضور پر رنگ داشته اند فعالیت‌ها به بهترین شکل صورت گرفته است مثل پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن دفاع مقدس، جهاد سازندگی و حتی وقایع کرونا مردم با حضور پر بار خود مشکلات را حل کردند.

مسئول بسیج واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد تهران با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند و از این موضوع هدف دارند،  ادامه داد: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرده است و اثبات این امر انتخابات در حضور مردم است بنابراین دشمنی که با نظام مردم سالاری دینی ما مشکل دارد چشم دیدن حضور پر شور مردم را ندارد.

حسین پور در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان نیز باید قدردان مردم باشند و بعد از انتخابات نیز به نیازهای مردم به بهترین نحو پاسخ دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول