اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در مازندران+تصاویر و فیلم

فرمانده انتظامی مازندران گفت: یکی از اقداماتی که مجموعه انتظامی استان با تمام توان و قدرت پیگیر است، موضوع برخورد با اراذل و اوباش و افرادی که شرارت و ناامنی کرده و احساس امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، است.

اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در مازندران+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی مازندران ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۱ دی ماه در قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که مجموعه انتظامی استان با تمام توان و قدرت پیگیر است، موضوع برخورد با اراذل و اوباش و افرادی که شرارت و ناامنی کرده و احساس امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، است.

وی با بیان اینکه این موضوع در قالب اجرای طرح‌های مختلف دنبال می‌شود، افزود:  الان حین مقابله با اراذل و اوباش هستیم؛ تعدادی از اینها شرارت‌های خاصی در سطح استان و ناامنی یا قدر‌نمایی می‌کردند و بعضا قدرت‌نمایی نسبت به یکدیگر می‌کنند و موضوعات این‌چنینی این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه از این افراد ۷۹ قبضه انواع سلاح کشف شد، اضافه کرد: علاوه بر اینکه  ۱۲۹ دستگاه از خودروهای مختلف و موتورسیکلت‌‌ها در خانه‌های مختلف شناسایی و توقیف، نوچه‌هایی که داشتند هم شناسایی شدند.

کشفیات سلاح و مهمات از  اراذل و اوباش استان مازندران


مفخمی با تاکید بر اینکه مطمئنا این طرح را تا برقراری امنیت کامل را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد و خط قرمز ما امنیت مردم است در استان به مخاطره بیفتد‌.

کشفیات سلام و مهمات از  اراذل و اوباش استان مازندران


وی یادآور شد: لازم است مردم کمک کنند و همه افرادی که کمک کنند این امنیت و احساس امنیت را لمس کنند.


فرمانده نیروی انتظامی مازندران بیان کرد: تعدادی افراد هستند در کنار این افراد موضوعات دیگر مثل سرقت را دنبال می‌کردند این افراد دارند دنبال می‌شوند و دستگیر شدند.

دستگیری اراذل و اوباش استان مازندران


مفخمی با اشاره به اینکه طرح، طرح ارتقای امنیت اجتماعی است، هشداد داد: ابعاد مختلفی که امنیت اجتماعی را به مخاطره بیندازند در دستور کار پلیس است دارد دنبال می‌شود و این موضوع انشالله تداوم خواهد داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول