اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

یادواره شهدای روحانی کهگیلویه بزرگ برگزار شد+ تصاویر

با حضور مردم و مسوولان یادواره شهدای روحانی کهگیلویه بزرگ برگزار شد.

یادواره شهدای روحانی کهگیلویه بزرگ برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اظهار کرد: همه دعوت هستیم به مهمانی لاله ها در گلزار شهدای دهدشت، قطعه ای از بهشت برین، آنجایی که شهدای ما خفته اند.

وحدانی فر خاطرنشان کرد: امروز توفیق شد میزبان شهدا باشیم و یادی کنیم از آن‌هایی که چون سرو ایستادند و جان دادند تا درخت انقلاب اسلامی آبیاری و تنومند شود. 
 
وی تصریح کرد: سلام و درود خدا بر مادرانی که گریه کردند و با اشک روضه ناله کردند تا جوانانی که امروز عزت ایران و اسلام مدیون آن‌هاست را تربیت کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی فر درود و تحیات خدا بر پدران دست پینه بسته ی کهگیلویه بزرگ که با زحمت و مشقت جوانان خود را تربیت کردند تا امروز اسلام، عزت و ایران قدرت داشته باشد. 

وی با بیان اینکه جوانان خود را تقدیم کردند تا امروز حکومت شیعی و علوی برقرار باشد، گفت: هر آنچه امروز داریم از شهداست و ما تا ابد مدیون آن‌ها هستیم.

وحدانی فر ضمن قدرانی از حضور روحانیون شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و بهمئی در این یادواره گفت: شما که برای شهدا آمده اید خاک پای شما توتیای چشم ما.

یادواره شهدای روحانی شهرستان‌های کهگیلویه  بهمئی، چرام و لنده در حال برگزاری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول