اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح خانه سازش محله در بخش مرزی آشار

با حضور علما، معتمدین و ریش سفیدان خانه سازش محله در بخش مرزی آشار از توابع شهرستان مهرستان افتتاح گردید.

افتتاح خانه سازش محله در بخش مرزی آشار

به گزارش خبرگزاری فارس از مهرستان، هادی نجاری امروز در آیین افتتاح خانه سازش محله اظهار کرد: هدف از ایجاد خانه های سازش خدمت رسانی قضایی به مردم این محلات است که اگر اختلافی و دعوایی به وجود آمد، قبل از اینکه به فرایند قضایی ارجاع بشوند در این محلات با استفاده از ظرفیت و افراد توانمند که در این محلات حضور دارند حل بشود.

وی افزود: استفاده از صلح یاران ،شورای حل اختلاف و رسیدگی‌های جایگزین قضایی در پیشبرد این مهم می تواند کمک شایانی به تسریع رسیدگی در پرونده های قضایی شود.

رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان گفت: با تاکید بر همکاری و همیاری در بین  اعضای خانه های صلح و سازش ، تلاش برای حل و فصل مشکلات مردم و آشتی‌دادن به اختلافات و از بین بردن کینه‌ها را  عبادت بسیار عظیم و ارزشمندی شمرد که  با بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون و بزرگان و ریش سفیدان می توان  به آن توفیق دست یافت.

همچنین در راستای صیانت  از حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی  رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان با توجه به گزارشات واصله و  احصا و بررسی  نارضایتی  مردمی از  جایگاه  سوخت بنزین ،نحوه توزیع  نفت سفید، خبازی  ها و چگونگی  عرضه آرد و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت بخش مرزی آشار بازدید کرد.

وی ضمن تاکید بر رعایت حقوق مردم اظهار داشت کسانی که موجب کم کاری و تضییع حقوق مردم و نارضایتی عمومی می شوند با برخورد قانونی و بدون مسامحه دستگاه قضایی ، مواجه خواهند شد. 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول