اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل از نخبگان پژوهشی و رتبه‌های برتر کنکور در اختتیامیه جشنواره پژوهشسراهای دانش‌آموزی

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علمی و پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی به میزبانی شهرستان قشم در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد برگزار شد.

تجلیل از نخبگان پژوهشی و رتبه‌های برتر کنکور در اختتیامیه جشنواره پژوهشسراهای دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، امروز  در مراسمی با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش استان هرمزگان، فرماندار قشم، امام جمعه شهرستان و مدیر اموزش و پرورش شهرستان قشم  و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد از  نخبگان مسابقات و جشنواره های علمی و پژوهشی پژوهسرای قشم با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد. 

حسین رنجبر گلشواری مدیر آموزش و پرورش قشم در خصوص برگزاری این مراسم گفت: پژوهشسرای جوان قشم در چهارمین جشنواره علمی و پژوهشی با ۱۳۳ دانش‌آموز برگزیده استانی جایگاه نخست را در بین کلیه پژوهشسراهای استان کسب کرده‌است.

  وی افزود: این مقام نخست در دو سال پی‌در‌پی  صورت گرفته است و سال  گذشته نیز شاهد کسب مقام نخست جشنواره توسط این پژوهشسرا بودیم. 

مدیر آموزش و پرورش قشم خاطرنشان‌ کرد: از مدیران مدارسی که دانش‌آموزان کنکور و مسابقات علمی و پژوهشی داشتند و همچنین همکاران رابط پژوهشی، دبیران راهنما، داوران استانی و فرهنگیان پژوهشگر برتر استانی و کشوری نیز در این مراسم تجلیل شد. 

وی اضافه کرد: در این مراسم از ۱۵۱ دانش آموز استانی و کشوری در ۱۱ محور شامل سلول‌های بنیادی، نانوفناوری، رباتیک و ... تجلیل به عمل آمد.

  رنجبر در ادامه عنوان کرد: در این مراسم همچنین از ۱۵۰ دانش‌آموز و ۵۷ دبیر برگزیده پژوهشی، چهار دانش اموز نوجوان خوارزمی و دانش آموزان برگزیده کنکور با رتبه های زیر 1000 و دبیران و رابطین پژوهش سرا تجلیل و قدردانی شد.

  وی گفت: در حاشیه اختتامیه این مراسم نیز نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌آموزی پژوهشسرای جوان در ۱۱ محور به معرض نمایش گذاشته شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول