اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بانوان در انتخابات پیش رو با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو، نقش آفرین خواهند بود

استاندار البرز گفت: در انتخابات پیش رو نیز همچون گذشته شاهد خواهیم بود که بانوان ایران اسلامی با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری حضور پررنگی را به رخ جهانیان بکشند.

بانوان در انتخابات پیش رو با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو، نقش آفرین خواهند بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج ، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در مراسم گرامیداشت زن روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ که به همت اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز با حضور بانوان شاغل در ادارات و دستگاه های استان در سالن همایش‌های شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، به نقش بانوان در ادوار و گردنه های سخت تاریخی کشور، پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و... اشاره کرد و گفت: بی شک اگر ایثارگری ها، حمایت ها و جانفشانی های بانوان، شانه به شانه مردها نبود، اکنون به چنین افتخار و قدرتی دست نمی یافتیم.

وی افزود: بانوان ایرانی به تاسی از بانو فاطمه زهرا(س)، همواره با ایمان راسخ، نجابت، وقار و اقتدار در عرصه های سخت و پیچیده مقابله با دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حضور موثر داشته اند.

عبدالهی گفت: حدود نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند و به طور قطع طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) در جامعه و مسئولیت های اجتماعی نقش یکسانی را با مردها دارند.

استاندار البرز افزود: رهبر فرزانه انقلاب با تاکید بر ضرورت شایسته سالاری در پست های مدیریتی، جنسیت را محدودیتی برای تصدی مناصب نمی دانند.

وی تاکید کرد: بر این باور هستیم که بانوان در انجام تعهدات و وظایف محوله، بسیار کوشا، دقیق و منظم هستند و با حساسیت نسبت به تحقق اهداف، ورود می کنند.

عبداللهی افزود: در انتخابات پیش رو نیز همچون گذشته شاهد خواهیم بود که بانوان ایران اسلامی با عقلانیت و شور بعنوان الگو و پیشرو در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری حضور پررنگی را به رخ جهانیان بکشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول