اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جلسه پیشگیرى، کنترل و مقابله با بیمارى تب برفکى برگزار شد

معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندارى البرز از تشکیل جلسه پیشگیرى، کنترل و مقابله با بیمارى تب برفکى خبر داد و بر اهمیت نقش رسانه ها در اطلاع رسانى و مقابله با این بیمارى تاکید کرد.

جلسه پیشگیرى، کنترل و مقابله با بیمارى تب برفکى برگزار شد


 به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مرتضی ولی پوری ظهر چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ در جلسه ای که به منظور پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری تب برفکی باحضور مسئولین دستگاه های مرتبط برگزار شد، گفت: کلیه دستگاه های ذیربط به منظور جلوگیری از این بیماری موظف هستند طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور اقدام کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه علایم بیماری با قید فوریت اقدامات لازم در خصوص توقف انتشار و معدوم نمودن مکان آلوده به عمل آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز همچنین با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانى درخصوص علائم بیمارى، بیان کرد: اقدامات بهداشتی - قرنطینه ای ، مراقبت ، امنیت زیستی و واکسیناسیون دام توسط اداره کل دامپزشکی از مهم ترین موضوعاتی است که انتظار مى رود رسانه ها و به ویژه صداوسیما در انعکاس اهمیت آنها اقدام کنند

. وى همچنین تاکید کرد: با هدف حفظ امنیت و پیشگیری از انتقال بیماری دام نیروی انتظامی شهرستان ها نسبت به توقیف و اقدامات قانونی دام های بدون گواهی دامپزشکی اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول