اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واحدهای فروش لباس‌های غیرمتعارف در اصفهان پلمب شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و پلمب 11 واحد فروش لباس غیرمتعارف و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اسلامی در شهر اصفهان خبر داد.

واحدهای فروش لباس‌های غیرمتعارف در اصفهان پلمب شدند

 مسعود طریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر عرضه لباس‌های غیرمتعارف و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اسلامی در برخی از واحدهای صنفی فروش لباس شهر اصفهان طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی فروش لباس‌های زنانه و مردانه به صورت مشترک توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری کارشناسان اتحادیه‌ها و اتاق اصناف استان به اجرا گذاشته شد.

 وی افزود: در این طرح بیش از ۲۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند و در نهایت ۱۱ واحد صنفی که لباس‌های خارجی غیرمتعارف که به صورت قاچاق تهیه شده بودند را عرضه می‌کردند، شناسایی و با دستور مرجع قضائی نسبت به پلمب آنها اقدام شد.

طریفی خاطرنشان کرد: همچنین متصدیان ۵۰ واحد صنفی اخطاریه پلمب دریافت کرده و ۱۰۰ نفر دیگر در محل مورد تذکر، ارشاد و آگاه‌سازی قرار گرفتند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نظارت بر واحدهای صنفی به صورت مستمر و مداوم انجام می‌شود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلفی در واحدهای صنفی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متصدیان  این واحدها برابر قانون برخورد شود.  

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول