اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دستورالعمل غیبت امتحانی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی

دستورالعمل غیبت امتحانی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد.

دستورالعمل غیبت امتحانی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی به هیچ عنوان نمی‌توانند در امتحانات میان ترم و آخر ترم خود غیبت کنند.

دانشجویان به جز علت‌های ذیل نمی‌توانند غیبت کنند:

-بستری در بیمارستان:  به علت قابل قبول در زمان قابل قبول با ارائه شواهد و مدارک قانونی و کافی که شامل برگه پذیرش بیمار در بیمارستان، نسخه دارویی و آزمایشات انجام شده، خلاصه پرونده و صورتحساب بیمارستان که همگی مهمور به مهر بیمارستان، گواهی استراحت پزشک است. در صورت انجام عمل جراحی ارائه شرح عمل جراحی انجام شده لازم است مهلت ثبت درخواست در سامانه گلستان حداکثر ۱۰ روز است.

ـ بستری سرپایی: در صورتی که دانشجویان به دلیل بیماری و با دریافت گواهی از سایر پزشکان در جلسه امتحان حاضر نشوند به هیچ عنوان و نباید انتظار تایید گواهی خود را داشته باشند عملکرد به موقع و قبل از شروع امتحان بدین صورت که پزشک معتمد دانشگاه ایشان را ویزیت کرده باشد در تائید گواهی بسیار موثر است. به همین منظور در اسرع وقت و حداکثر ۴۸ ساعت پس از بیماری به پزشک معتمد دانشگاه مراجعه کرده و« پس از ویزیت توسط پزشک معتمد» اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه گلستان کند. بدیهی است دانشجویان در مواقع تعطیلی اداری در اولین ساعات شروع به کار به مرکز بهداشت و درمان مراجعه کنند.

دانشجویان باید به نکات زیر را توجه داشته باشند

الف) تمامی سوابق دفعات استفاده دانشجویان از گواهی پزشکی در سال تحصیل و در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه ثبت و نگهداری و بررسی خواهد شد.

ب) تمامی مدارک حداکثر ۲ هفته پس از پایان امتحانات در کمیسیون پزشکی بررسی و پس از اعلام نظر برای نهایی در کمیته غیبت‌ها بررسی خواهند شد رای اولیه کمیسیون پزشکی در سامانه گلستان قابل مشاهده می‌شود و بنابراین برای پیگیری درخواست خود فقط به سامانه گلستان مراجعه کنید.

پ) با توجه به حضور پزشکان در دانشکده‌ها در ایام امتحانات دانشجویان در هنگام بیماری حتی المقدور به پزشکان حاضر در دانشکده مربوطه مراجعه کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول