اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

نامزدهای انتخابات مجلس برای پخش تبلیغات در تلوبیون صاحب صفحه می‌شوند

رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر یک کانال تلویزیونی، تلوبیون هم یک صفحه در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد که بتوانند ویدئوهای تبلیغاتی و اطلاعات مکتوب خود را در آن صفحه بارگزاری کند.

نامزدهای انتخابات مجلس برای پخش تبلیغات در تلوبیون صاحب صفحه می‌شوند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما امروز (چهارشنبه 20 دی ماه) در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: همکاران ما در سازمان یک تلاش بسیار پیچیده و شبانه روزی را در ماه های اخیر انجام دادند که ما بتوانیم به تعداد ۲۰۰ کانال انتخاباتی به تعداد حوزه های انتخابیه در اختیار نامزدها قرار دهیم.

وی افزود: به ازای هر یک حوزه انتخابیه، یک کانال تلویزیونی ۲۴ ساعته در ۷ روزی که برای ایام تبلیغات مشخص شده است، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی را پخش خواهد کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کرد: در کنار کانال تلویزیون، تلوبیون هم یک صفحه در اختیار هر نامزد قرار خواهد داد که بتوانند ویدئوهای تبلیغاتی و اطلاعات مکتوب خود را در آن صفحه بارگزاری کند، اهمیت تلوبیون از آن جهت است که سکویی با ۲۵ میلیون کاربر است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول