اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برف و باران در راه همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از ورود سامانه بارشی به همدان خبر داد و گفت: از فردا شکل بارش‌ها به مخلوطی از برف و باران تبدیل می‌شود.

برف و باران در راه همدان

روح‌الله زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از بعدازظهر امروز رفته رفته همزمان با شدت وزش باد سامانه بارشی به استان وارد می‌شود به نحوی که بارش‌هایی را در مناطقی از شمال استان به شکل پراکنده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فردا شکل بارش‌ها از باران به برف و مخلوطی از برف و باران تبدیل می‌شود افزود: به تدریج گستردگی بیشتری از ابرناکی‌ها در اکثر نقاط مشهود می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با تاکید بر اینکه بعدازظهر پنج‌شنبه تا صبح جمعه اوج فعالیت سامانه بارشی در استان است تصریح کرد: بارش‌ها عمدتا در گردنه‌ها و مناطق مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی استان اغلب به شکل باران است.

وی با اشاره به شدت بارش‌ها که بعضا متوسط و در برخی نقاط ملایم است گفت: از روز جمعه به بعد بارش‌های متناوب و پراکنده خواهیم داشت اگرچه وزش باد پدیده غالب روز جمعه خواهد بود.

زاهدی یادآور شد: طی روزهای جاری دماهای صبحگاهی افزایش داشته است به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان بین صفر و ۱۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی با اشاره به سرعت وزش باد در همدان که به ۵۴ کیلومتر بر ساعت رسیده است گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین استان و صبح امروز فامنین با منفی پنج درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان گزارش شده است.

پایان پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول