اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ظرفیت جابه‌جایی ۳.۵ میلیون تن بار در راه‌آهن مبارکه ـ شهرکرد

سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره‌برداری از راه‌آهن مبارکه ـ شهرکرد سالانه 3.5 میلیون تن بار جابه‌جا می‌شود.

ظرفیت جابه‌جایی ۳.۵ میلیون تن بار در راه‌آهن مبارکه ـ شهرکرد

خدایار باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مسیر ریلی مبارکه به شهرکرد در منطقه‌ای صعب‌العبور قرار دارد و دارای ۲.۵ کیلومتر پل و حدود ۵.۵ کیلومتر تونل است.

سرپرست راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه‌آهن مبارکه به شهرکرد در سال اول قرار است ۷۰۰ هزار مسافر را جابه‌جا کند که این میزان در افق طرح، به ۲ میلیون نفر می‌رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از راه‌آهن مبارکه ـ شهرکرد سالانه ۳.۵ میلیون تن بار جابه‌جا می‌شود و به حذف بار از روی جاده کمک می‌کند.

باقری اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط مسؤولان به ویژه طی ۲ سال اخیر این پروژه در اولویت قرار دارد و تا پایان دولت سیزدهم به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌های مخصوص به ساخت راه‌آهن مبارکه به شهرکرد حتی در فصول سرد سال نیز تعطیل نمی‌شود و با در نظر گرفتن تمهیدات لازم با حفظ کیفیت و رعایت استانداردها ساخت پروژه ادامه دارد.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول