اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

معاون رئیس جمهور: وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به مجروحان تا بهبودی کامل است

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و عیادت و رسیدگی به وضعیت مجروحان تا بهبودی کامل است و سفر ما به نیت و احوالپرسی از مجروحان و دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به وضع آن‌ها تا بهبود است.

معاون رئیس جمهور: وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به مجروحان تا بهبودی کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، انسیه خزعلی ظهر در سفر به کرمان و حضور در هنرستان دخترانه اندیشه نو کرمان، با معلمان و همکلاسی‌های شهدای حادثه تروریستی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: دشمن از حرکت در مسیر و زنده کردن نام شهید قاسم سلیمانی می‌ترسد و اجازه نمی‌دهد جهاد و تلاششان به ثمر برسد، اما خون شهدا، ادامه دهندگان راه شهدا را ترقیب خواهد کرد که با پایداری بیشتری بایستند.

معاون رئیس جمهور افزود: وظیفه دولت دلجویی از خانواده شهدا و عیادت و رسیدگی به وضعیت مجروحان تا بهبودی کامل است و سفر ما به نیت و احوالپرسی از مجروحان و دلجویی از خانواده شهدا و رسیدگی به وضع آن‌ها تا بهبود است.

خزعلی با اشاره به اینکه در این حادثه دردناک، خانواده‌های زیادی داغدار شدند، گفت: خانواده‌ها پای انقلاب و مقاومت هستند و مشابه آنچه در فلسطین می‌بینیم در ایران اسلامی نیز برای حفظ انقلاب و حفظ مقاومت و برای مقابله با استکبار ایستادند.

وی ادامه داد: باعث خوشحالی است که چنین سرمایه‌هایی داریم و تاسف می‌خوریم که این سرمایه‌ها را از ما گرفتند، باید حفاظت‌های بیشتری صورت گیرد که شاهد این اتفاقات نباشیم.

بنا به این گزارش، زهرا هوشمند پناه، فاطمه نظری و عارفه سلمانی‌پور هر سه دانش‌آموز هنرستان دخترانه اندیشه نو بودند که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند. 

پایان پیام/۸۰۰۱۷/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول