اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توصیه‌های امام جمعه دیشموک به طلاب طرح امین

امام جمعه دیشموک به طلاب طرح امین و هجرت و نوع ارتباط با دانش‌آموزان و مدارس توصیه‌هایی کرد.

توصیه‌های امام جمعه دیشموک به طلاب طرح امین

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در دیدار با روحانیون طرح امین و هجرت ضمن تقدیر و تشکر از  زحمات طلاب و روحانیون ارتباط و جلسات هم اندیشی را لازم دانست و بیان داشت: برگزاری جلسات هم اندیشی باعث تبادل افکار و تجربیات و انتقال تجارب برتر در جهت بهره مندی بهتر از این تفکرات به منظور کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی است. 

حجت‌الاسلام راوند هدف از این دیدار را انتقال تجربیات طلاب و گزارش کار فصلی طلاب و روحانیون جوان عنوان کرد و گفت: یک مبلغ دینی با رفتار و تبلیغات مناسب و به موقع و آگاهی بخشی به افراد به خصوص جوانان و نوجوانان می تواند زمینه بهره مندی مطلوب مردم از احکام و شرعیات دینی و آماده سازی جامعه برای انتظار موعود را فراهم آورد. 

وی ضمن توجه به بیان انتقادات و پیشنهادات روحانیون طرح امین، از آمادگی خود برای حمایت و پشتیباتی آنها در امر تبلیغ گفت و افزود: روحانیون می بایست با حضور در مدارس و تبلیغ احکام نوجوانان و ایحاد ارتباط مطلوب با دانش آموزان زمینه انحراف دانش آموزان را از بین ببرند و درصدد ایجاد جامعه ای سالم، این سلامت را از مدرسه آغاز کنند تا به خانواده ها نیز رسوخ کند و زمینه جامعه‌ای اسلامی و متدین فراهم شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول