اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیش از ۴۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، عصر سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: در راستای این طرح، با اولویت مبارزه با کالاهای ممنوعه، جمع‌آوری و توقیف خودروهای شوتی با هماهنگی‌های قضائی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق ازجمله انواع کالاهای ممنوعه، لوازم خانگی و آشپزخانه، فرآورده‌های گوشتی، برنج، لوازم آرایشی و بهداشتی، یک دستگاه خودرو خارجی، پارچه، پوشاک خارجی و سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۴۰ میلیارد ریال است و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

سلمانی خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و پلیس استان این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه‌دار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۱ دی‌ماه سال جاری نیز بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف و ضبط شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول