اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلاش برای عملیاتی شدن پروژه‌های عمرانی زنجان در موعد مقرر

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم دقت در بودجه‌ریزی تاکید کرد و گفت: در این مورد باید طوری عمل شود که پروژه‌های عمرانی شهر در موعد مقرر عملیاتی شود.

تلاش برای عملیاتی شدن پروژه‌های عمرانی زنجان در موعد مقرر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا، به سفر رئیس‌جمهور به زنجان و پشتیبانی‌های شهرداری از این سفر اشاره و اظهار کرد: این پشتیبانی از برگزاری اجلاسیه نماز هم به خوبی  انجام شد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به قرار گرفتن در فصل بودجه‌ریزی اشاره و تصریح کرد: باتوجه‌به سخت بودن شرایط در وصول درآمدها، باید طوری عمل شود که بودجه برای عملیاتی‌شدن پروژه‌های مهم از جمله شهیدان کریمی و بوستان شهر لحاظ شود تا این پروژه‌ها در موعد مقرر تکمیل شوند.
وی به بازدید وزیر کشور از پروژه‌های عمران شهری اشاره و تاکید کرد: باید برای محقق‌شدن قول‌های وزیر در کمک به تأمین وسایط حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات تلاش شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ادامه جنگ غزه و مصائب مردم فلسطین اشاره و تأکید کرد: مقاومت مردم این منطقه، در مقابل مسلح‌ترین ارتش دنیا آن‌هم با امکانات حداقلی جای تحسین دارد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول