اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

به برکت طوفان الاقصی، رژیم غاصب صهیونیستی هیچ امنیتی ندارد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: به برکت طوفان الاقصی و‌ جبهه مقاومت، رژیم غاصب صهیونیستی هیچ امنیتی ندارد.

به برکت طوفان الاقصی، رژیم غاصب صهیونیستی هیچ امنیتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام حسن زاده امشب در یادواره سی و هفتمین سالگرد شهادت سرداران شهید حاج محمد علی صادقی، حاج محمد یزدانی، سید حسن فلاح هاشمیان، سید علیرضا قوام و شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ و گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان که با حضور خانواده معظم شاهد و اقشار مختلف کاشمر در جوار زیارتگاه شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس(ره) برگزار شد، با محکوم کردن اقدام تروریستی در سالروز میلاد حضرت فاطمه(س)، ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی زیادی از هموطنانمان شد، اظهار کرد: دشمنان ما غافل از این هستند که با این اقدامات کور ما شهدا را از دست نداده ایم، بلکه آنها را بدست آورده ایم چرا که شهادت مدال پرافتخاری است که تصادفی بدست نمی آید.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه تمام اقدامات و توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، افزود: دشمنان این نظام و انقلاب هنوز ملتی که شهادت را افتخار و‌ دوری از اسارت می دانند را نشناختند. 

وی ادامه داد: امروز دعای بسیاری از جوانان ما بعد از نماز، توفیق شهادت است و همواره طی این سال‌ها درخواست های زیادی برای حضور در سوریه و غزه داشتند.

حجت الاسلام حسن زاده دوران هشت سال دفاع مقدس را لیله القدر انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: عزت، استقلال و سربلندی امروز را مدیون رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران هستیم، چرا که آنان ستارگانی هستند که ما راه گم نکنیم.

وی افزود: شهدا به برگزاری این یادواره ها نیازی ندارند، اما ما با برگزاری محافل گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های آنان، تلاش می‌کنیم تا در مسیر آنان حرکت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و هر فرد در حد توانش حضور و مشارکت داشت تا انقلاب به ثمر بنشیند، بیان کرد: در ۴۵ سال گذشته به برکت هوشیاری و بصیرت ملت، تمام توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به سنگ خورد.

وی با اذعان به اینکه به برکت شهدا، امروز محور مقاومت در دنیا جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: پرچم مبارزه با غده سرطانی صهیونیستی در دست ایران است.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه ملت ایران با تأسی به سیدالشهدا و شعار محوری امام حسین(ع) را سردست گرفت، یادآور شد: والدین شهدا باید سرشان را بالا نگه دارند، چرا که ثمره خون فرزندان‌شان زدودن غبار مظلومیت از تارک امیرالمومنین بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ایران امروز به برکت خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی به موقعیت و الگویی برای جبهه مقاومت تبدیل شده است، گفت: زمانی رزمندگان جبهه مقاومت و فلسطین با سنگ در برابر صهیونیست‌ها می ایستادند، اما امروز به مدرن ترین سلاح ها مجهز شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اذعان کرد: امروز به برکت طوفان الاقصی و‌جبهه مقاومت، رژیم غاصب صهیونیست هیچ امنیتی ندارد، به طوری که صهیونیست‌ها در حال فرار هستند.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول