اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری کلاهبرداران 1210 میلیارد ریالی عتیقه‌‌های تقلبی در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری 4 کلاهبردار حرفه ای در خرید و فروش عتیقه٬های تقلبی با یک هزار و 210 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران 1210 میلیارد ریالی عتیقه‌‌های تقلبی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول شکایت یکی از شهروندان مبنی بر فروش عتیقه جات تقلبی،رسیدگی به موضوع و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی پرونده و انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی متهمان را شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس دلالت دادند.

محمدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با اسناد و مدارک پیش رو به ۳ فقره کلاهبرداری با شیوه فروش عتیقه جات تقلبی به مبلغ یک هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان ضمن توجه شهروندان به هشدارها و توصیه های پلیس ،تاکید کرد: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرایم در جامعه می باشد و شهروندان می بایست با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی،زمینه جرم را از شیادان و کلاهبرداران سلب کنند.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول