اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

استان ایلام دارای ۳ هزار و ۶۰۰ پست مدیریتی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: ایلام دارای ۳ هزار و ۶۰۰‌ پست مدیریتی و ۱۱۹ دستگاه، نهاد و تشکل رسمی است.

استان ایلام دارای ۳ هزار و ۶۰۰ پست مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امین دوست‌محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام، شامگاه دوشنبه ۱۸ دی‌‌ماه در نشست مدیران اداری، مالی، آموزش و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، گفت: نظام اداری نیازمند داشتن چینش و دپارتمان مشخص و برنامه‌ریزی شده برای همه نیروهای انسانی است.

وی افزود: نیروهای انسانی در نظام‌های اداری در ۳ سطح مدیران، بدنه و نیروهای خدماتی هستند که بهره‌وری راندمان از این ۳ سطح نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و حساب شده است.

دوست محمدی عنوان کرد: ایلام دارای ۳ هزار و ۶۰۰‌ پست مدیریتی و ۱۱۹ دستگاه، نهاد و تشکل رسمی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام ادامه داد: مشکلات استخدامی نیروهای انسانی همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، بانک‌ها و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیازمند رسیدگی، بررسی و حل مشکل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این نشست با حضور مدیرکل دفتر امور مجلس و امور استان‌های سازمان اداری و استخدامی برگزار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول