اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در خراسان‌شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در دی‌ماه سال جاری در استان خراسان شمالی خبر داد.

صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در خراسان‌شمالی

به‌گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار کرد:: هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۹۰ میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای ۶۷ نفر در سطح خراسان شمالی توسط کمیته فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان موافقت شد.

وی گفت: این موافقت‌نامه‌ها برای ایجاد ۴ اردوگاه‌های گردشگری، یک مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی، ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و گرمه صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه این صنعت در استان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع روند اعطای مجوزها و موافقت‌های لازم برای ایجاد تأسیسات و مراکز گردشگری در سطح استان، همواره مورد تأکید و توجه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بوده است.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول