اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

چرا محیط‌بان گیلانی به زندگی خود خاتمه داد؟

رئیس اداره محیط زیست آستارا با بیان اینکه محیط بان گیلانی به دلیل مشکلات شغلی و معیشتی محیط‌بانی به زندگی خود پایان نداده است، گفت: دلیل این کار ناشی از مشکلات به وجود آمده در فعالیت‌های اقتصادی شخصی وی بود.

چرا محیط‌بان گیلانی به زندگی خود خاتمه داد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا سلامی رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا امروز در جمع خبرنگاران در سالن اداره محیط زیست این شهرستان با اشاره به حواضی پیش آمده درباره مرگ یک محیط بان اداره حفاظت محیط زیست آستارا اظهار کرد: این محیط بان از نیروهای پرتلاش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا بوده که در کنار شغل محیط‌بانی، یک شغل آزاد را هم دنبال می‌کرد و در این رابطه با مشکلات اقتصادی مواجه شده بود. 

وی با بیان اینکه متاسفانه روز گذشته باخبر شدیم که این محیط‌بان در منزل شخصی خود و در شیفت استراحت به زندگی خود پایان داده است، تصریح کرد: محیط بان گیلانی به دلیل مشکلات شغلی و معیشتی محیط‌بانی به زندگی خود پایان نداده است و این امر ناشی از مشکلات به وجود آمده در فعالیت‌های اقتصادی شخصی وی بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا با تسلیت به خانواده آن مرحوم و جامعه محیط بانانی استان گیلان و شهرستان آستارا افزود: براساس قانون، حفاظت از طبیعت و فون فلور پیرامونی آن در مناطق چهارگانه برعهده سازمان حفاظت از محیط زیست قرار داده شده که در این راه محیط بانان فداکار، به عنوان پیش‌قراولان این حوزه با عشق و علاقه به کار خود ادامه می‌دهند.

سلامی با اشاره و رد شایعه‌سازی برخی از شبکه‌های خبری داخلی و معاند خارجی در خودکشی محیط بانان به دلایل‌ عدم دریافت حقوق مکفی بیان کرد: عشق و علاقه به هر شغلی می‌تواند موفقیت و انجام خدمت صادقانه و متعهدانه را برای نیروهای آن رقم بزند، موضوعی که در زمینه محیط زیست و به طور ویژه در حوزه محیط بانی به صورت ملموس‌تری قابل مشاهده است و علت اتفاق رخ داده برای این محیط بان نیز شخصی بوده و ارتباطی به بحث معیشتی و حقوق محیط بانی نداشته است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول