اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رشد ۲ برابری کشف سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در ۹ماه امسال ۵۳۳هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق توسط مرزبانی در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۵ درصدی دارد.

رشد ۲ برابری کشف سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر تحقق شعار امسال را یکی از اولویت‌های مهم مرزبانی دانست و با تأکید بر مقابله قاطع با تخلفات اقتصادی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و سوخت، اظهار داشت: در این راستا مرزبانان در مقابله با قاچاقچیان ضمن رصد با آنان برخورد قاطع می‌شود.

 وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار داشت: نیروهای مرزبانی در تمام شبانه‌روزی تردد همه شناورهای تجاری، صیادی و دیگر کشتی‌ها رصد و پایش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سوخت گازوئیل قاچاق خبر داد و بیان کرد: در ۹ ماه امسال کشف گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر بیش از دو برابر سال قبل است.

شرفی گفت: در ۹ماه سال گذشته توسط مرزبانان استان بوشهر ۲۴۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استان کشف شد که این میزان در ۹ماه امسال ۵۳۳هزار لیتر بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۵ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه حمل سوخت بیش از حد معمول در شناورها باید دارای مجوز قانونی باشد، افزود: در تمام نوار ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های دریابانی فعال است و همواره ترددها مورد رصد و پایش قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر همکاری خوب مرزنشینان در نوار ساحلی استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان وظیفه اصلی مرزبانان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول