اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری رویداد اشتغال دانش‌آموختگان جویای کار در دانشگاه علمی کاربردی کردستان

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان گفت: رویداد اشتغال با محوریت دانش‌آموختگان فارغ‌التحصیل جویای کار و دیدار مستقیم آنان با صنعتگران و کارآفرینان استان در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد اشتغال دانش‌آموختگان جویای کار در دانشگاه علمی کاربردی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شاهین فکور رئیس دانشگاه علمی کاربردی کردستان پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها که در دفتر خبرگزاری مهر برگزار شد، اظهار داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور در جلسه شورای توسعه و آموزش مصوب شد که کمیته‌ای برای اشتغال دانش‌آموختگان تشکیل شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان گفت‌: با توجه به اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار ۴۰.۲ از بیکاران کشور  از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند ماموریت پیدا کرده‌ایم که به حوزه مهارت‌آموزی و اشتغال دانش‌آموختگان فارغ‌التحصیل ورود کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین با ریاست استانداری و عضویت دانشگاه تشکیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در جهت انجام ماموریت‌های کمیته اشتغال دانش‌آموختگان، رویداد مردمی اشتغال با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان فردا ساعت ۹ الی ۱۲ در مرکز جامع علمی کاربردی کردستان واقع در بلوار دانشجو برگزار خواهد شد.

فکور با تاکید بر اینکه این رویداد با هدف ارتباط دانش‌آموختگان فارغ‌التحصیل جویای کار با صنایع انجام می‌شود، افزود: تلاش ما این است که فرصتی به منظور دیداری رودررو دانش‌آموختگان تمام دانشگاه‌های استان با کارفرمایان و صنعت‌های بزرگ استان فراهم شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان با اشاره به اینکه این رویداد با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد، افزود: در این رویداد حداقل ۳۰ کارفرما یا صنعت‌های بزرگ استان برپا می‌شود.

فکور ابراز امیدواری کرد، در این رویداد نیروهای متخصص و استعدادهای این استان برای کارفرمایان احصا شود و دانش‌آموختگان نیز استعداد خود را به منصه ظهور برسانند. 

وی با بیان اینکه تمامی رشته‌های دانشگاهی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، تصریح کرد: خلاء ارتباط میان صنعت و دانشگاه وجود دارد که با اجرای این رویداد این خلا! را پر خواهیم کرد و دانش‌آموخته با بازار کار نزدیک شود.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول