اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سردار پاکپور: ساختار بهداری رزمی سپاه مبتنی بر تهدیدات بزرگ‌مقیاس جهش پیدا کرده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به راه‌اندازی پیشرفته‌ترین و مجهزترین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در جزیره قشم، گفت: ساختار بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه مبتنی بر تهدیدات بزرگ مقیاس، تقویت و جهش پیدا کرده است.

سردار پاکپور: ساختار بهداری رزمی سپاه مبتنی بر تهدیدات بزرگ‌مقیاس جهش پیدا کرده است

به گزارش  خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، امروز هم زمان با آغاز به کار این بیمارستان که از نظر مختصات و ویژگی‌ها بی نظیر و از سوی دیگر، در عین پیشرفته و مجهز بودن، از قابلیت تحرک و پویایی و ظرفیت خدمات رسانی بسیار بالایی نیز برخوردار است، اظهار کرد: ساختار بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه مبتنی بر تهدیدات بزرگ مقیاس، تقویت و جهش پیدا کرده است.

وی افزود: در شرایط غیر جنگی، علاوه بر همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروی زمینی سپاه، حداکثر ظرفیت و امکانات بیمارستان‌های سیار و صحرایی نیروی زمینی سپاه و از جمله همین بیمارستان بزرگ و ویژه ۱۲۸ تختخوابی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علی‌ها) نیز برای خدمت رسانی به مردم اختصاص پیدا کرده است.

سردار احمد اخوان مهدی معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه هم در مراسم آغاز بهره برداری از خدمات رسانی این بیمارستان سیار در منطقه عمومی جزیره قشم، گفت: راهبرد توسعه و پیشرفت بهداری رزم ما بر اساس مجاهدت علمی و عملی برای دستیابی به توانمندی رویارویی با تهدیدات بزرگ و پیچیده‌ی احتمالی تعیین شده است. 

وی افزود: ما برای رسیدن به این نقطه، همه‌ی تدابیر را در همه‌ی بخش‌ها به کار گرفته و ابتکار و خلاقیت و جهش را به اقدامات خود پیوند زده ایم. 

سردار اخوان مهدوی گفت: ما در بهداری رزم، رسیدن به توانمندی‌های هم تراز با ابرقدرت‌های جهانی را هدف گذاری کرده ایم و تقویت زنجیره امداد، بهداشت و درمان و زیرساخت‌های آن را با همین رویکرد دنبال می‌کنیم. 

وی با بیان این که ارتقای سطح خدمات عمومی و تخصصی را در مراکز ثابت و سیار بهداری نیروی زمینی سپاه دنبال می‌کنیم تا به حداکثر توانمندی در نگه داشت و درمان مصدومان و بیماران برسیم، افزود: بیمارستان بزرگ سیار فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نیروی زمینی سپاه که در نوع خود در منطقه غرب آسیا کم نظیر است تا ۲۲ دی ماه در جزیره قشم دایر است و در این مدت روزانه ظرفیت و آمادگی کاملی برای ارائه خدمت عمومی و تخصصی درمانی به بیش از ۶ هزار نفر را دارد.

  معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه درباره ویژگی‌های این بیمارستان گفت: در این بیمارستان ۱۲۸ تخت خوابی بیش از ۵۳ پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص و همچنین ۷۲ پرستار و پیراپزشک به خدمت رسانی مشغول هستند. 

اخوان خاطرنشان کرد: اتاق عمل، جراحی مغز و اعصاب، آی سی یو، سی سی یو، قلب و عروق، ارولوژی، عکس برداری، پاراکیلینک، اورژانس، دندانپزشکی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، داخلی، مغز و اعصاب، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، پاتولوژی، داروخانه و مشاوره از جمله بخش‌های فعال در این بیمارستان هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول