اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشکل گرمایشی آموزشگاه روستای «شطزل» در نهاوند برطرف شد

رئیس اداره آموزش و پرورش خزل نهاوند گفت: مشکل گرمایشی روستای شطزل از توابع بخش خزل با وصل گاز برطرف شده و سیستم گرمایشی آموزشگاه فعال است.

مشکل گرمایشی آموزشگاه روستای «شطزل» در نهاوند برطرف شد

صادق سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: ساخت آموزشگاه روستای شطزل از تعهدات اداره کل نوسازی مدارس بوده و اخیرا تحویل شده اما به علت بدهی ۳۰۰ میلیونی به پیمانکار گاز آن وصل نشده بود که این موضوع گلایه‌مندی اهالی روستا را در پی داشت.

وی افزود: البته طبق روال قانونی کار وصل گاز باید اواخر دی ماه انجام شود اما با توجه به برودت هوا این موضوع در دستور کار قرار گرفت و پیگیری‌های لازم را انجام دادیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش خزل نهاوند گفت: به منطور رفع مشکل با پیمانکار طرح رایزنی کردیم و مکاتباتی نیز با معاون عمرانی نوسازی مدارس انجام دادیم که سرانجام با قول پرداخت بدهی پیمانکار ظرف‌‌‌‌ دو ماه آینده گاز آموزشگاه وصل شد.

وی با بیان اینکه رفع مشکل گرمایشی مدارس یکی از دغدغه‌‌های آموزش و پرورش در فصل سرماست افزود: البته تا قبل از وصل گاز آموزشگاه، وسایل گرمایشی مانند هیتر برقی در اختیار مدیر مدرسه قرار داده شد و از آنجا بازدید هم داشتیم که خوشبختانه مشکلی وجود نداشت چراکه در غیر این صورت دانش‌آموزان قادر به حضور در کلاس نبودند.

سلگی گفت: با پیگیری‌ صورت گرفته علاوه بر رفع مشکل گاز آموزشگاه شطزل، مشکل گرمایشی آموزشگاه روستای ده‌کبود این منطقه نیز برطرف شده است‌.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول