اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

600 قطعه زمین، 350 میلیون وام در انتظار خانواده‌های مهاجر از شهر به روستا

امروز یک‌شنبه 17 دی‌ماه در دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان کرمانشاه با امام‌جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب از 350 میلیون وام 4 درصد و واگذاری 600 قطعه زمین به خانواده‌هایی قصد مهاجرت از شهر به روستا دارند خبر داده شد.

600 قطعه زمین، 350 میلیون وام در انتظار خانواده‌های مهاجر از شهر به روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز یکشنبه 17 دی‌ماه حجت‌الاسلام مراد کریمی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن استان کرمانشاه و با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساداتی امام‌جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب در جهت پیشبرد و حل معضل مسکن این شهرستان دیدار داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مراد کریمی در این دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته بنیاد مسکن اظهار کرد: بنیاد مسکن به خانواده‌های که قصد مهاجرت از شهر به روستا دارند ۳۵۰ میلیون وام ۴ درصد پرداخت می‌کند.

وی افزود: اولویت‌های دیگر مانند حمایت‌های جمعیتی در خصوص مسکن در دستور کار قرار دارد و بخشی از آن در حال اجراست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی ساداتی امام‌جمعه شهرستان سرپل ذهاب ضمن بیان مشکلات باقی‌مانده از زلزله تصریح کرد: با توجه به اولویت داشتن مردم برای داشتن مسکن مناسب، متأسفانه فعلاً مقدمات اهدا زمین به طرح ملی مسکن انجام‌نشده و به دست مردم نرسیده است

وی ضمن تأکید بر مسئله مسکن محرومین ادامه داد: یکی از کارهای که باید در سطح شهرستان احیا شود پیشبرد احداث نهضت ملی مسکن برای محرومین است.

در پایان مصیب شهبازی مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن شهرستان اذعان داشت: در مراحل تکمیلی واگذاری ۶۰۰ زمین به متقاضیان در روستاهای نزدیک شهر جهت احداث منزل مسکونی هستیم.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول