اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روسای هیات‌ها باید از ظرفیت‌ها استفاده بهینه کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اختلاف سلیقه در هر امری از جمله ورزش را عادی دانست و گفت: هنر روسای هیات‌ها استفاده از همه ظرفیت‌ها از جمله مخالفان برای پیشبرد اهداف است.

روسای هیات‌ها باید از ظرفیت‌ها استفاده بهینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان زنجان که با حضور جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال و در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد، با تاکید بر جایگاه و سبقه رشته ورزشی بسکتبال در استان زنجان اظهار کرد: سابقه این ورزش به دهه ۵۰ و ۶۰ با تیم شهرداری و بعدها به تیم همیاری شهرداری باز‌می‌گردد که مسابقات آن با شوروشوق دنبال می‌شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه موفقیت در هیات‌های ورزشی به مانند دیگر بخش‌ها نیازمند کار و برنامه جمعی است، افزود: حرکت جمعی در هیات‌های ورزشی همواره منجر به تربیت نیروی انسانی برای ادامه مسیر می‌شود در حالیکه موفقیت قائم به شخص مقطعی است و ادامه نمی‌یابد.
وی اختلاف سلیقه را در هر امری از جمله ورزش عادی دانست و ادامه داد: هنر رئیس هیات ایجاد فضای آرام و استفاده از ظرفیت مخالفان خود هم هست.
بازرگان ضعف در برگزاری مسابقات پایه در بسکتبال را مورد تاکید قرارداد و گفت: راه‌اندازی این مسابقات و همچنین فعال‌کردن هیات‌های شهرستانی وقت و انرژی مضاعفی را نیاز دارد.
در ادامه این مجمع انتخاباتی امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان که مدتی سرپرستی هیات بسکتبال استان زنجان را بر عهده داشت، گزارشی از عملکرد خود ارائه و تاکید کرد: در دوره سرپرستی نمی‌توان به برنامه‌های اساسی پرداخت، لذا فقط در حد امور روزانه می‌توان فعالیت کرد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان فعال‌شدن باشگاه‌های ورزشی در زنجان را در رشته ورزشی بسکتبال یادآور شد و افزود: در این راستا مربیان تشویق به راه‌اندازی باشگاه شده‌اند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول