اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پدر شهید ابراهیم مرادی به فرزند شهیدش پیوست

پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان اندیکا آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

پدر شهید ابراهیم مرادی به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبژدان، پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد حمزه‌علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا از دی‌ماه سال 1365 داغ فرزندش را دیده بود و پس از تحمل 37 سال فراق، در بهشت و رضوان الهی به او ملحق شد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد حمزه‌علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی با حضور قشرهای مختلف مردم، دوستان، آشنایان و بستگان روز دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1402 برگزار می‌شود که اهالی خوزستان با این بزرگمرد بختیاری وداع می‌کنند.

پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد حمزه‌علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی در روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا تشییع می‌شود که جمعی از مسؤولان محلی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این آیین حضور می‌یابند.

محمد عسکری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان در پیامی ارتحال جانسوز زنده‌یاد حمزه‌علی مرادی پدر روحانی شهید ابراهیم مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را به جامعه ایثارگران به‌ویژه خانواه آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت.

 

روحانی شهید ابراهیم مرادی فرزند حمزه‌علی در هفتم خردادماه سال 1346 در روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا دیده به جهان گشود، دوران دبستان و راهنمایی را در همان روستای خود طی کرد و بعد از آن برای فراگیری علوم دینی وارد حوزه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان شد.

وی پس از چند سال تحصیل در حوزه علمیه مسجدسلیمان راهی شهر مقدس قم شد و در این شهر سکنی گزید، در دوران جوانی ازدواج کرد و یک فرزند پسر از او به یادگار مانده است.

این دلیرمرد اندیکایی در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه و همگان با رزمندگان اسلام از ایل غیور بختیاری رهسپار جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و دلیرانه با دشمن جنگید تا اینکه در تاریخ 20 دی‌ماه سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید و نامش در دفتر شهدای اسلام به ثبت رسید.

شهید ابراهیم مرادی در سن 19 سالگی به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از تشییع در گلزار شهدای روستای کوشک بخش آبژدان شهرستان اندیکا در نزدیکی سد شهید عباسپور آرام گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول