اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

استاندار لرستان: امکانات دولتی عادلانه در اختیار همه کاندیداها قرار گیرد

استاندار لرستان با تاکید بر رعایت عدالت در تبلیغات انتخاباتی از سوی دولت، گفت: امکانات دولتی و صدا و سیما باید به صورت عادلانه در اختیار‌ همه نامزدها قرار گیرد.

استاندار لرستان: امکانات دولتی عادلانه در اختیار همه کاندیداها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان لرستان برگزار شد، رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت چهار مولفه راهبردی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد را مصداق چهار چرخ مهم برای برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: هر کدام از این مولفه‌ها مورد توجه قرار نگیرد مولفه‌های دیگر ناقص هستند.

وی با بیان اینکه نظام ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است، گفت: همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم سالاری دینی مسوول هستیم.

استاندار لرستان با تاکید بر رعایت عدالت در تبلیغات انتخاباتی از سوی دولت، خاطرنشان کرد: امکانات دولتی و صدا و سیما باید به صورت عادلانه در اختیار‌ همه نامزدها قرار گیرند.

به گفته زیویار خط مقدم سلامت در انتخابات، قوه قضائیه است و تامین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات است.

وی با بیان اینکه نظرسنجی‌ها حکایت از این دارد که مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که ملت ایران هرگاه با تهدیدی مواجه می‌شوند حضور پررنگ‌تری در عرصه دارند.

زیویار با اشاره به ایجاد هیئت بررسی تبلیغات برای اولین بار در این دوره، گفت: این امر نشان دهنده‌ اهتمام نظام برای برگزاری هر چه سالم‌تر انتخابات است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول