اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۲۰۸ واحد پرورش مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری فعال است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۸ واحد مرغداری با ظرفیت تولید سالانه ۱۸ میلیون قطعه در این استان فعال است.

۲۰۸ واحد پرورش مرغ گوشتی در چهارمحال و بختیاری فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰۸ واحد مرغداری با ظرفیت تولید سالانه ۱۸ میلیون قطعه در این استان فعال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی سنوات گذشته ۴۳ واحد مرغداری با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه به دلایل مختلف از چرخه تولید خارج شده بود.

وی افزود: با پیگیری اتحادیه مرغداران و ستاد تسهیل ۳۵ واحد تولیدی به ظرفیت ۲۰۰ هزار قطعه به چرخه تولید بازگشت.

برزگر اضافه کرد: جوجه‌ریزی سال جاری تا کنون نسبت به مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است و امیدواریم تا پایان سال این رقم به ۲۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل نقدینگی واحد‌های دام و طیور از ۲ مدل و راهکار استفاده شده است، استفاده از ظرفیت نقدینگی بخش خصوصی در مشارکت با تولیدکنندگان و استفاده از تسهیلات بانکی نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان منابع در اختیار مرغداری‌ها قرار داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: با توجه به جوجه‌ریزی انجام شده، برای تامین مرغ شب عید هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول