اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پورموسوی: ادعاهای شهردار اهواز بار حقوقی دارند

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ادعاهای شهردار اهواز باید شفاف سازی شوند چرا که بار حقوقی دارند.

پورموسوی: ادعاهای شهردار اهواز بار حقوقی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید علی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز در جلسه علنی امروز پیرامون ادعای شهردار اهواز نسبت به عدم رسیدگی لوایح در شورا، اظهار کرد: شهردار اهواز گفته است، بهتر است شورا به ۵۰ لایحه‌ای که مانده‌اند رسیدگی کند. شما دو لایحه از لوایحی که مانده است را اعلام کنید ما ۴۸ لایحه باقی مانده را از شما قبول خواهیم کرد. 

وی افزود: شهردار اهواز اخیرا اهل مصاحبه شده است و شبکه رسانه‌ای تشکیل داده است که در جلوی دیگران به او تذکر خواهم داد که اگر جلوی این شبکه گرفته نشود ما هم شروع به مصاحبه خواهیم کرد که در این صورت فضای خوبی تشکیل نخواهد شد. 

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: به من گلایه می‌کنند که چرا آنچه را که میدانم مطرح نمی‌کنم اما ما نماینده مردم هستیم و باید صبور باشیم و قانونی رفتار کنیم. 

وی ادامه داد: ما بحث‌های زیادی داریم اما برای گفتن آن‌ها باید در نظر داشت که بعضی‌هایشان به لحاظ قانونی نشانه‌گذاری نشده‌اند.

پورموسوی تصریح کرد: بازرسی و جزایی برای‌شان مطرح باشد که باید برای گفتن آن‌ها صبر کرد اما آنچه که هست وجود مسائل مختلف است که شاید روزی آن‌ها را با مردم در میان بگذارم. 

وی در خصوص ادعای شهردار اهواز مبنی بر اینکه عوامل ثانویه و بیرون از شهرداری که ریشه در خارج از کشور و دشمنان دارد، باعث تفرقه شده است، بیان کرد:باید روشن شود مجرای این ادعا چیست و اگر واقعا چنین چیزی صحت دارد به ما هم بگوید. ما آدم‌های ساده‌ای هستیم که مشغول کار خودمان هستیم و با مسائل خارجه و بین المللی ارتباطی نداریم حتی به دنبال گسترش مسائل شهرداری اهواز به کشور هم نیستیم. 

پورموسوی تصریح کرد: ما مسوول شهری بزرگ و پهناور به نام اهواز هستیم که مشکلات‌مان مربوط به خودمان است اما اگر واقعا چنین چیزی واقعیت دارد باید روشن شود چرا که این ادعا بار حقوقی دارد. 

وی ادامه داد: گرچه جلسه امروز هم به حد نصاب نرسید اما ما موضوع شهردار اهواز را به طور جدی پیگیری می‌کنیم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول