اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استخر و سالن چند منظوره معلولین ۲۲ گولان سنندج بازسازی می‌شود

سرپرست اداره‌کل ورزش و جواان استان کردستان گفت: استخر و سالن چند منظوره جانبازان و معلولین مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج پس از چندین سال تعطیلی بازسازی و مورد بهره‌برداری مجدد قرار می‌گیرد.

استخر و سالن چند منظوره معلولین ۲۲ گولان سنندج بازسازی می‌شود

آمنه غلام‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با پیگیری‌های دستگاه ورزش و جوانان و همکاری و حمایت مسوولین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، خوشبختانه اعتبار مورد نیاز بازسازی و بهسازی استخر سرپوشیده و سالن چند منظوره ویژه جانبازان و معلولین در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تامین و بزودی مراحل عملیاتی آن آغاز خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: سیستم گرمایشی و موتورخانه این مجموعه ورزشی در گذشته به دلیل استفاده بیش از ظرفیت، نگهداری غیره استاندارد و همچنین عدم مدیریت مناسب در صرف منابع و درآمدهای آن از مدار خارج و غیر قابل استفاده بود که نیازمند بازسازی اساسی است.

غلام‌ویسی افزود: پس از تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های اداره کل ورزش و جوانان کردستان اکنون اعتبار لازم برای راه‌اندازی این دو مکان ورزشی تامین شده و بزودی فراخوان تعیین پیمانکار برای آغاز مرحله بازسازی و بهسازی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول