اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

معرفی محصولات جدید شرکت فرادانه در نمایشگاه صنایع شیلات

مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه گفت: هدف از حضور این مجموعه در نمایشگاه شیلات بوشهر معرفی محصولات جدید و متنوع شامل خوراک نرسری، خوراک مولد و تغییرات ماهی سی‌باس است.

معرفی محصولات جدید شرکت فرادانه در نمایشگاه  صنایع شیلات

امین اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع شیلاتی در بوشهر و نقش شرکت فرادانه در حمایت از این صنعت اشتغال‌زا، گفت: مجموعه صنعتی فرادانه بیشترین سهم فروش خوراک آبریان را در این استان دارد و ۷۰ درصد خوراک میگو شرکت فرادانه میگو در این منطقه عرضه می‌شود.

معرفی محصولات جدید شرکت فرادانه در نمایشگاه شیلات

مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه افزود: هدف از حضور این مجموعه در نمایشگاه شیلات، معرفی محصولات جدید و متنوع شامل خوراک نرسری، خوراک مولد و تغییراتی که در ماهی سی‌باس(پرورش در قفس) ایجاد شده و همچنین شناخت نقاط قوت توسط پرورش‌دهندگان و بررسی نقاط قوت و ضعف است.

وی ادامه داد: هدف بعدی در این رویدادها هم‌فکری با حلقه‌های مختلف صنعت از جمله پرورش‌دهندگان، مراکز تولید لارو،کارخانجات تولید خوراک، مراکز عمل‌آوری و صادرات،  و مراکز علمی و تحقیقاتی است.

کیفیت بالا و تامین به موقع خوراک میگو از دستاوردهای شرکت فرادانه

اسدی با اشاره به داشتن توان رقابتی مجموعه فردانه با تولیدکنندگان خارجی، عنوان کرد: این شرکت به علت حضور در بخش بازرگانی خارجی در خصوص تامین مواد اولیه وارداتی با قیمت مناسب و دارا بودن چرخه تولید پودر ماهی در کنار خطوط پیشرفته‌ای که دارد نسبت به بقیه شرکت‌ها شرایط بهتری داشته و رضایت پرورش‌دهنده و مشتریان صنعت آبزی‌پروری را جلب می‌کند.

وی تصریح کرد: شرکت فرادانه با هدف حضور موثرتر در بازارهای داخلی و خارجی، تولید محصولات متنوع و منطبق با نیاز مشتریان و استانداردهای بین‌المللی در نمایشگاه تخصصی شیلات حاضر شده و محصولات جدید خود را به پرورش‌دهندگان در این نمایشگاه به عنوان مصرف‌کننده اصلی عرضه می‌کند.

تولید سالانه ۶۰ هزار تن میگو توسط شرکت فرادانه

مدیر فروش خوراک میگو شرکت فرادانه بیان کرد: در خصوص محصول میگو به جز داشتن کیفیت، تامین به موقع نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شرکت فرادانه در این سا‌ل‌ها ثابت کرده که توانایی تولید ۶۰ هزار تن محصول را در فصل پرورش خوراک میگو دارد.

تامین نهاده‌ها بزرگترین دغدغه شرکت فرادانه

وی ادامه داد: با وجود بیماری که در سال جاری رخ داد حدود ۳۰ درصد تولید خوراک میگو در این مجموعه کاهش یافت لذا تفاهم‌نامه‌ همکاری ما‌ بین شرکت فرادانه با پژوهشکده میگو کشور برای بررسی اثر افزودنی‌های غذایی به خوراک میگو برای جلوگیری و یا کاهش اثرات بیماری امضا شده است.

اسدی عنوان کرد: بزرگترین مشکل و دغدغه شرکت فرادانه تامین نهاده‌ها است که به حجم زیادی از سرمایه احتیاح دارد.

 گفتنی است نمایشگاه صنایع شیلات ۱۹ تا ۲۲ دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول