اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سردار باقری: راهیان نور یکی از راه‌های تقابل با جنگ فرهنگی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تقابل با جنگ فرهنگی دشمن، گفت: برپایی اردوهای راهیان نور برای جامعه هدف نوجوان و جوان، یکی از راهکارهای این تقابل است.

سردار باقری: راهیان نور یکی از راه‌های تقابل با جنگ فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار نعمت‌اله باقری امشب در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان به دست ایادی تروریستی رژیم صهیونیستی، به خبرنگاران گفت: برگزاری راهیان نور از موضوعاتی است که به صورت ویژه در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از جنگ‌های دشمنان انقلاب اسلامی علیه قشر نوجوان و جوان، طراحی و پیاده‌سازی جنگ فرهنگی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تقابل با جنگ فرهنگی دشمن، تصریح کرد: برپایی اردوهای راهیان نور برای جامعه هدف نوجوان و جوان، یکی از راهکارهای این تقابل است.

باقری بیان داشت: همچنین اعزام اقشار تاثیرگذار بر جامعه هدف همچون معلمان و اساتید دانشگاه در دستور کار قرار گرفته، کمااینکه تا کنون کاروان‌های اعزامی از فرهنگیان را به مناطق عملیاتی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اعزام ۹ هزار لرستانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب طی روزهای گدشته، از اعزام دانشجویان استان در روزهای پیش‌رو خبر داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول