اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پاسخ برترین فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به افکار غیر انسانی یک سلبریتی

برترین فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: به حال فرد منفعت طلبی که خود را ایران دوست و دوستدار ایران و ایرانی معرفی می‌کند و در عمل هیچ بهایی به هم وطن خود نمی‌دهد و در مرگ آنها شادی می‌کند باید گریست جالب است که ژست آزادی و آزادی‌خواهی هم می‌گیرد.

پاسخ برترین فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد به افکار غیر انسانی یک سلبریتی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ حادثه ۱۳ دی سال ۱۴۰۲ در شهر کرمان قلب هر ایرانی را جریحه‌دار کرد و از مردم عادی در کوچه و بازار تا مردم روستایی و عشایری گرفته و بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد معروف و مشهور با خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی ابراز همدردی کردند.

یکی از این افراد مشهور و دارای عنوان و جایگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد صمد اکبری کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج و یکی از بهترین بازیکنان همه ادوار فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است.

صمد اکبری افتخارات زیادی در فوتبال کشور به دست آورده و توانسته با تیم‌های مختلف از جمله تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مستطیل سبز هنرنمایی کرده و دل بسیاری از هواداران را در استادیوم تختی این شهر و در بسیاری از زمین‌های چمن فوتبال ایران شاد کند.

در همین خصوص به سراغ کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج رفتیم و از او در مورد حادثه تروریستی کرمان و برخی اظهار نظرها توسط یک فوتبالیست اسبق پرسیدیم که او در پاسخ اظهار کرد: حادثه دردناکی بود که احساسات همه مردم ایران و حتی بسیاری از کشورهای مخالف را نیز جریحه‌دار کرد.

وی با بیان اینکه در دین ما حتی برای کشته‌ شدگان مخالف نیز احترام قائل می‌شوند و هیچگاه پیامبر و ائمه به دنبال از دست رفتن جان یک انسان ولو مخالف و معاند هم نبوده‌اند گفت: اما متاسفانه برخی افراد خود شیفته و وطن فروش مواضعی اتخاذ کردند که باید به حال آنها گریست.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اعلام انزجار از موضع‌گیری چنین فردی از او به عنوان معلوم الحال و بیمار یاد کرد و گفت: وقتی صحنه به خون غلطیدن کودک و نوجوان را در کشور خودمان و در شهر و دیارمان می‌بینیم با همه وجود اشک می‌ریزیم گفت: به حال فرد منفعت طلبی که خود را ایران دوست و دوستدار ایران و ایرانی معرفی می‌کند و در عمل هیچ بهایی به هم وطن خود نمی‌دهد و در مرگ آنها شادی می‌کند باید گریست جالب است که ژست آزادی و آزادی‌خواهی هم می‌گیرد.

اکبری گفت: وقتی کسی انسان باشد برای کشته شدن دشمن خود نیز نگران و ناراحت خواهد شد.

وی افزود: باید خود را جای خانواده‌های آنها قرار دهیم آنها هم وطن ما هستند؛ نباید طرفداران خودمان را دوست و آنهایی که با ما همفکر نیستند را دشمن بپنداریم که این تفکری بیمارگونه است.

بهترین فوتبالیست همه ادوار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه بعضی از کشورهای دشمن ایران هم این حادثه را محکوم کردند گفت: اما وقتی از زبان یک ایرانی چنین حرف‌هایی می‌شنویم درمی‌یابیم که این افراد هرگز آزادی‌خواه و آزادی‌طلب نبوده و به مرگ هم وطن خود راضی هستند.

وی این دیدگاه را دیدگاه جانوری نامید و گفت: دیدگاه چنین افرادی نه تنها نسبت به شهدای کرمان بلکه نسبت به همه مردم ایران دیدگاهی ناسالم، منحرف و خارج از چارچوب انسانی و در یک کلام جانوری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول