اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حمایت ستاد اجرایی از خانواده‌های دارای چندقلو

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: یکی از برنامه‌های شاخص ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اهدای بسته‌های لبخند مادری با هدف حمایت و تشویق خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو و یا سه فرزند به بالا است.

حمایت ستاد اجرایی از خانواده‌های دارای چندقلو

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، پویش «لبخند مادری ۲» بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد و با حضور دکتر یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی کشور، مسوولان کمیته امداد و سپاه استان و گروه‌های مردمی همکار در خرم‌آباد برگزار شد.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در این جلسه با اشاره به اهتمام و برنامه‌ریزی بنیاد ۱۵ خرداد این ستاد در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون جوانی جمعیت گفت: یکی از برنامه‌های شاخص ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اهدای بسته‌های لبخند مادری با هدف حمایت و تشویق خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو و یا سه فرزند به بالا است.

طائف در خصوص چگونگی اهدای بسته‌های «لبخند مادری» توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: این بسته‌ها به خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر و خانواده‌های کم‌برخودار دارای فرزند سوم و بالاتر اهدا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اهدای ۲۰۰ بسته لبخند مادری در پویش «لبخند مادری ۲» در این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته‌های لبخند مادری مشتمل بر اقلام و وسایل کودک تا ۶ ماهگی؛ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول