اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

عاملان تولیدمحتوای مجرمانه در حادثه تروریستی کرمان شناسایی می‌شوند

دادستان کل کشور گفت: در حادثه تروریستی کرمان شاهد فعالیت برخی افراد فریب خورده در جهت تولید محتواهای مجرمانه در فضای مجازی بودیم که رصد لازم برای شناسایی افراد انجام شده است.

عاملان تولیدمحتوای مجرمانه در حادثه تروریستی کرمان شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمدکاظم موحدی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان این شهرستان که در سالن جلسات دادگستری خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه تروریستی کرمان شاهد فعالیت برخی افراد فریب خورده در جهت تولید محتواهای مجرمانه بودیم که آن را در فضای مجازی منتشر کردند.

وی خاطرنشان کرد: رصد لازم برای شناسایی افراد انجام شده و اقدامات قانونی برای مجرمان اعمال خواهد شد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه ستاد مرکزی پیشگیری از تخلفات انتخاباتی را داریم، افزود: به طور مرتب جلسات این ستاد در مراکز استان‌ها تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام موحدی بیان داشت: شور و هیجان انتخاباتی در بین هواداران کاندیداها پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت شروع شده و امیدواریم انتخاباتی پرشور را اسفندماه شاهد شویم.

وی، کاهش ورودی پرونده‌ها را یکی از اقدامات قوه قضائیه عنوان و تصریح کرد: تقویت نهاد و صلح و سازش در تحقق این مهم بسیار موثر است، از این رو قوه قضائیه بر تقویت این موضوع تاکید دارد.

دادستان کل کشور با اشاره به قضازدایی در برخی از قوانین، تصریح کرد: جرم‌زدایی از برخی اعمال نیز در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول