اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تعطیلی یک کارخانه تولید مواد غذایی در خلیل آباد

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت خلیل آباد از تعطیل شدن یک کارخانه مواد غدایی در شهرستان خلیل آباد خبر داد.

تعطیلی یک کارخانه تولید مواد غذایی در خلیل آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، رضا عطار با بیان اینکه کارخانه تولید ماکارونی خلیل آباد سابقه بیش از ۳۰ ساله دارد اظهار کرد: این کارخانه به علت عدم بازار مناسب تعطیل و قصد فعالیت در حوزه‌ای غیر از مواد غذایی را دارد که فعلا مورد موافقت قرار نگرفته است.

وی افزود: این اداره از ابتدای امسال با صدور ۷ جواز تاسیس، فرصت شغلی ۲۳۰ نفر را فراهم کرده که همه تلاش فرماندار واین اداره فعال سازی واحد های صنعتی در شهرستان است.

رئیس اداره صمت در خلیل آباد با اشاره به اینکه از ۲۱۰۰ واحد صنفی دراین شهرستان ۱۹۸۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب هستند، افزود: اتاق اصناف شهرستان پیگیر است تا واحد های بدون پروانه که شناسایی شده هستند، مجوز خود را دریافت کنند.

عطار موقعیت خلیل آباد را بر پایه کشاورزی و باغداری ذکر کرد و افزود: در چند سال اخیر که وضعیت خشکسالی در منطقه حاکم است، تولید محصولات کشاورزی و باغی با کاهش شدیدی مواجه است که یکی از راه‌های کسب درآمد و اشتغال در کنار کار کشاورزی می تواند صنعت باشد که در این راستا پیگیر هستیم جایگاه صنعت شهرستان با حضور سرمایه گذاران در حوزه معادن و فرآورده های محصولات شهرستان از جمله در حوزه انگور وکشمش بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رییس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان به تامین سوخت مایحتاج نانوایی ها اشاره نمود و گفت: از ۵۴ واحد نانوایی در شهرستان ۱۲ مورد دارای فعالیت با سوخت دوم است که در صورت سرمای شدید و کاهش دما این نانوایی ها بدون مشکل می توانند در تامین نان شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۵۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول