اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نشست بررسی ابعاد جنایت تروریستی اخیر با حضور هیأت اعزامی مجلس و مسوولان انتظامی کرمان

اعضای هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که برای بررسی حادثه تروریستی به کرمان سفر کرده اند، با فرمانده انتظامی ، مدیرکل اطلاعات، استاندار، فرمانده سپاه و رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت و گو کردند.

نشست بررسی ابعاد جنایت تروریستی اخیر با حضور هیأت اعزامی مجلس و مسوولان انتظامی کرمان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که برای بررسی واقعه تروریستی به کرمان سفر کرده اند، با  فرمانده انتظامی و مدیرکل اطلاعات استان دیدار و گفت وگو کردند. 

هیأت اعزامی، بامداد امروز با مدیر کل اطلاعات استان و سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند و از پیگیری ها و اقدامات انجام شده جهت برخورد با عوامل پشتیبانی کننده تروریست های تکفیری مطلع شدند.

در این نشست که فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی نیز حضور داشت ابعاد مختلف حادثه و اطلاعات به دست آمده از دوربین ها ترافیکی و مکالمات عوامل تروریستی به اطلاع اعضای هیأت کمیسیون امنیت ملی مجلس رسید.

همچنین هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس با استاندار، فرمانده سپاه و رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز دیدار کردند.

قرار است نتیجه بررسی ها و جلسات اعضای کمیسیون امنیت ملی در چارچوب گزارشی از نحوه عملکرد دستگاه های امنیتی و انتظامی و عوامل دخیل در حادثه تروریستی در غالب گزارشی تدوین شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول