به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد انصاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، ضمن بازدید از واحد ۱۲۴، با اشاره به فرآیند تعریف شده در خصوص دریافت شکایات مردمی، گفت: آمار احصاء شده از تعداد شکایات مردمی در خصوص نوع اقلام کالایی یا خدمات صنفی تعریف شده، در تصمیم گیریهای استانی در تأمین و اصلاح روند عرضه کالاها تاثیر مستقیمی دارد.
وی اضافه کرد: فعالیت عملکرد واحد ۱۲۴ در جلب اعتماد مردم به اقدامات نظارتی دستگاه های متولی کاملا موثر بوده و فعالیت آن در دو شیفت کاری باید تداوم داشته باشد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال ۱۹ هزار ۴۰۳ مورد شکایات مردمی در قالب شکایات تلفنی و حضوری در بخشهای مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی دریافت شده است.
انصاری تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد شکایات بررسی و تعیین تکلیف شده اند و از مجموع شکایات دریافتی، تخلف حدود ۳۰ درصد واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی، محرز و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده اند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: با دستور ویژه دکتر عبدالهی، استاندار البرز قرارگاه نظارت بر بازار استان تشکیل شده و تا پایان سال تمامی اقلام کالایی و خدمات مورد عرضه در سطح استان مورد رصد و نظارت دستگاه های مسئول قرار خواهد گرفت.
انصاری گفت: همه شهروندان استان در صورت مشاهده هر نوع تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه، کالای قاچاق و...، میتوانند با تلفن ۱۲۴ تماس و یا به صورت حضوری به این واحد در محل اداره کل صمت استان البرز مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایند.
پایان پیام/