اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیس مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور: شکست دشمن در مشارکت حداکثری در انتخابات است

جلیل دارا رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور گفت: شکست دشمن در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و امسال نیز همانند گذشته مردم با مشارکت حداکثری خود سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور: شکست دشمن در مشارکت حداکثری در انتخابات است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست مجازی توسعه مشارکت انتخابات حضور استانداران و با به ریاست جلیل دارا رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در سالن آمفی تئاتر وزارت کشور برگزار شد.

 

 

جلیل دارا رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در این نشست که معاونان آموزشی و پژوهشی مرکز مطالعات راهبردی کشور و تمامی استانداران در آن حضور داشتند ضمن تبریک به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین گرامیداشت روز جهانی مقاومت، از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید قدس یاد کرد و گفت: اسرائیل نسبت به همه زمان‌های دیگر متزلزل تر شده و پیروزی مقاومت و آزاد سازی قدس نمایان تر گشته است.

وی اضافه کرد: ما همه این پیروزی ها را دستاورد مجاهدت مجاهدانی همچون شهید سلیمانی شهید راه قدس می دانیم.

دارا بیان کرد: شهید سلیمانی دفاع از کیان اسلامی را فراتر از میهن ایران اسلامی قلمداد می کردند و به معنای واقعی باید یک الگوی تمام عیار اسلامی  به شمار می رود.

وی ادامه داد: شکست دشمن در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که به حول و قوه الهی امسال نیز به همانند سال‌های گذشته مردم با مشارکت حداکثری خود سیلی محکمی  به دشمنان این مرز و بوم خواهند زد.

 

 

دارا در پایان این نشست عنوان کرد: استانداران سراسر کشور باید با جدیت تمام دستگاه ها و سازمان های مربوطه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور درگیر کنند و به صورت جهادی وارد عمل شوند که در این میان سازمان صدا و سیما و رسانه ملی نقش پررنگی دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول